تیرچه پیش‌ تنیده ایران

تیرچه پیش‌­ تنیده ایران

تیرچه‌­ی پیش‌­تنیده ایران فعالیت خود را در راستای تولید قطعات بتنی پیش‌­تنیده آغاز کرد و هم اکنون علاوه‌­بر ارسال محصولات به تمام نقاط ایران به کشور­های همسایه نیز صادرات دارد وجود آزمایشگاه­‌های پیشرفته جهت اندازه­‌گیری مقاومت فشاری و خمشی محصولات بتنی و تولید محصولات درجه یک از ویژگی­‌های بارز مجموعه­‌ی تیرچه­‌ی پیش‌­تنیده ایران است. ما در مطالب این صفحه قصد داریم شما همراهان گرامی را با مجموعه تیرچه‌­ی پیش‌­تنیده­­‌ی ایران آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار دهیم و اینک به شما پیشنهاد می­کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید.

استفاده از محصولات پیش‌­تنیده صنعتی به علت مقاومت بالا و صرفه اقتصادی همواره مورد توجه مهندسین قرار گرفته است و مجموعه تیرچه­‌ی پیش‌­تنیده ایران با رعایت کلیه ضوابط تولید، تیرچه‌­های پیش‌تنیده با کیفتی را تولید می­کنند.

تنها تولید کننده تیرچه­‌ی پیش‌­تنیده قلاب­دار در ایران

مجموعه‌­ی تیرچه­‌ی پیش‌­تنیده ایران برای نخستین بار در کشور با رعایت ضوابط و استاندارد­ها دست به تولید تیرچه­‌های قلاب­دار زد که این تیرچه­‌ها در ابتدا و انتهای دهانه دارای قلاب بوده و به وایرهای پایینی تیرچه وصل می ­باشد. متاسفانه گروهی از شرکت­‌های متقلب بعد از عملیات بتن­ریزی تنها یک قلاب در تیرچه جای می­دهند که این مورد سبب ایجاد ترک در زمان تولید می­شود و علاوه بر آن مقاومت بتن در زمان بهره­‌برداری به علت ایجاد ترک­‌های بعدی کاهش می‌­یابد.

تیرچه پیش‌تنیده ایران

نحوه استعلام کد ده رقمی استانداردهای مربوط به مجموعه­‌ی تیرچه‌­ی پیش‌­تنیده ایران

  • استعلام از طریق پیامک

شما می­توانید با استفاده از کد ده رقمی درج شده در گواهی استاندارد و ارسال آن به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ به راحتی اصالت پروانه استاندارد را مورد صحت قرار دهید.

  • استعلام از طریق سایت ملی استاندارد ایران

جهت استعلام شما می­توانید به سایت استاندارد ملی ایران مراجعه کرده و با کلیک روی لینک استعلام، کد ده رقمی را وارد کنید و به راحتی اصالت پروانه استاندارد را مورد صحت قرار دهید.

 

لازم به ذکر است مطابق با آیین­‌نامه ۳۱۸ ساخت و ساز تیرچه پیش­‌تنیده می­بایست با سیستم بخار عمل آوری شود که مجموعه­‌ی تیرچه پیش­‌تنیده ایران با استفاده از سیستم بخار و با فناوری روز اروپا دست به تولید این تیرچه­‌ها می­زند و لازم است بدانید مجموعه بزرگ تیرچه­‌ی پیش­تنیده ایران در زمان تولید تنها با گذشت سه روز در هر سری ساخت، دست به تولید تیرچه­‌ی پیش‌­تنیده می‌­زند.

در سال­‌های اخیر مجموعه­‌ی تیرچه‌­ی پیش‌­تنیده ایران پیشرفت­‌های چشمگیری در رابطه با تولید تیرچه‌­ی پیش‌­تنیده داشته و مسئولین بسیاری در این سال­ها از کارخانه تیرچه­‌ی پیش­‌تنیده ایران بازدید داشته اند. این مجموعه با نام بتن پیش­‌تنیده آتی بام ایرانیان نیز شناخته می­شود و در زمینه­‌ی تولیدات بسیار موفق عمل کرده است. کارخانه تولید تیرچه­‌ی پیش­‌تنیده ایران بزرگ­ترین مجموعه تولید تیرچه در کشور است که با ظرفیت تولید ۱۲ هزارمتر تیرچه در روز به نوبه خود رکورد دار است. همچنین جالب است بدانید واحد­های اشتهارد، رفسنجان، اردبیل و لوشان نیز زیر نظر این مجموعه بوده و این کارخانه­‌ها نیز دارای خطوط تولید گسترده­ای هستند.

 

تیرچه پیش‌تنیده ایران

 

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره مجموعه بزرگ تیرچه پیش­‌تنیده ایران سخن گفتیم و اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما همراهان گرامی قرار دادیم و اینک در آخر امیدواریم مطالب فوق برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست